Torneig Escolar de Primavera: dues jornades de voleibol i fair play

Els dies 20 i 27 de març, el Vòlei Manresa va celebrar el Torneig Escolar de Primavera amb la participació de set escoles de la ciutat. Dues jornades de voleibol, convivència i fair play per posar en pràctica el treball dels entrenaments. Un èxit d'ambient i de participació.
WhatsApp
X
Email

Els dies 20 i 27 de març, el Vòlei Manresa va acollir el Torneig Escolar de Primavera, dues jornades pensades perquè els infants poguessin posar en pràctica el que treballen als entrenaments i compartir experiències amb nens i nenes d’altres escoles.

Un ambient de joc net, ganes i bon rotllo va marcar les dues tardes. Escoles de tot Manresa i rodalies es van trobar a la pista del Congost per viure el voleibol des d’una perspectiva festiva i formativa.

Gràcies a totes les escoles participants per fer-ho possible:

  • Escola Flama
  • Escola Oms i de Prat
  • Escola Puigberenguer
  • La Salle Manresa
  • Escola Ítaca
  • Escola Muntanya del Drac
  • Escola la Séquia

Fins a la propera edició! 🏐🌸

ÚLTIMES NOTÍCIES