Curs d’Entrenadors Nivell I: el Vòlei Manresa aposta per la formació

WhatsApp
X
Email

El cap de setmana del 14 i 15 de febrer, diversos membres del Vòlei Manresa van participar en el Curs d’Entrenadors Nivell I, dos dies intensos de formació, aprenentatge i bon ambient.

El curs es va celebrar a Manresa, a les instal·lacions de l’Ateneu les Bases i el Lacetania, dos espais que van acollir una formació pensada per reforçar el cos tècnic del club i millorar la qualitat dels entrenaments a totes les categories.

Una aposta clara del Vòlei Manresa per la formació interna i el creixement dels seus entrenadors i entrenadores.

Tenir un cos tècnic ben format és una de les claus per seguir construint un projecte esportiu sòlid i de qualitat.

Enhorabona a tots i totes les participants!

ÚLTIMES NOTÍCIES